Johanna Lindbäck

12 april, 2014

Klungan på Södra teatern

Filed under: #blogg100 — Johanna @ 17:41

Tejatervåren fortsätter! I eftermiddag Klungans ”På rätt sida om okej” på Södra Teatern. Bra! Massa skratt! Min favoritfigur är Agneta från Luleå, hon med dottern Jessica. Allt är så bra i det framförandet. Tycker Sven vad-han-heter alltid är så bra på dialekt, mimik, kropp, rubbet.

Uppdatering efter middagen
Jo, sen har vi gått på samma gymnasieskola, jag och han Sven vad-han-heter. Coolt, va?! Eller inte särskilt, för vi kände inte varandra öht, och han är 1 år yngre än mig så inte ens i samma årskurs.
Det här var på Hermelinsskolan. Numera något kvarter i Luleå Gymnasieby.

Har i vår sett ”Skaka galler”, den är tyvärr slut nu, ”Liv Strömquist tänker på dig”, skitbra men säkert slutsåld, och så idag Klungan, säkert också slutsåld men den ska komma tillbaka i höst pga succé.
Är imponerad av mig själv!

Okej, nu ska jag korrläsa minst 50 sidor i Dessen-manuset som det är brådis med.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

