Johanna Lindbäck

17 april, 2014

Fler poddar att lyssna på

Filed under: #blogg100 — Johanna @ 10:59

Plus
Dels då ”En varg söker sin podd”. Sen gillar jag ”Lilla Drevet” mycket också. Inte minst för att Liv Strömquist är med även där. Stalkar ju kvinnan. Tycker att Ola Söderholm är bra i den också.

Kanske
Jag har inte lyssnat en minut på den än, men jag tror starkt på ”Genier” med Moa Svan Gammel. Ska lyssna asap.

Mittemellan
Har försökt med några avsnitt av ”Blankens Swanberg”, och joojaa, det beror väl på vad man är ute efter. Jag är uppenbarligen ute efter vänstersnack. Inte så mycket sånt i den.

Minus
Systrarna Widell är typ det sista jag kan tänka mig. Har försökt några gånger men klarar inte mer än 10 min innan jag blir helt uttrååååkad.
”Alex och Sigge” hade jag som ständigt fredagsnöje en period men sen blev jag less. För att inte tala om facebook-sidan för den podden där folk utbrister ”bästa avsnittet hittills!” om ALLA avsnitt. Nej. Alla avsnitt är inte bäst hittills. En del är skittråkiga.
”Filip och Fredrik” har jag aldrig kommit in i. Precis som med alla deras övriga produktioner. Vad är grejen? Beats me.

Min egen podd
”Läs för livet”

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

