Johanna Lindbäck

20 april, 2014

Fast i en poliskontroll, eller?

Filed under: #blogg100,Frilansliv — Johanna @ 16:14

rival
Som jag skrattade när jag såg den här bilden på mig själv!
Hur allvarlig kan man vara en morgon när man ska gå på förhandsvisning av en ny humorshow? Svar: inte allvarlig nog! LE INTE FÖR ALLT I VÄRLDEN.

Jag var egentligen på väldigt gott humör för jag var utlovad hotellfrukost och är det något jag älskar här i världen så är det en fin hotellfrulle. Little did I know att det sen betydde en färdig liten fralla, en chokladcroissant, juice och kaffe/te. Inte dåligt det heller ju, men skillnaden frukostbuffé / frukostbricka?
Jaja. Divan fick ju mat iallafall.

Showen sen… Den har premiär till veckan, och det ska bli intressant att se recensionerna. Jag tyckte; en halvtimme för lång och som ingen riktig fart alls.

(Efter den gick jag och klippte håret så nu är det mycket kortare och jag har lugg.)

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

