Johanna Lindbäck

4 maj, 2014

Umeå-fixeringen håller i sig

Filed under: #blogg100 — Johanna @ 13:58

Har just smällt upp 5 bokreccar på bokhora, sånt jag läst sen nyår men inte skrivit om än. I veckan blir det därför full fart.

Är sen ett tag lite fixerad vid att få simma på Iksu i Umeå, men jag hinner inte åka dit inom en överskådlig framtid. Eller jag hinner, men då blir det skitstressaigt. Jag åker till flera andra ställen, men inte Umeå. Sitter bara och bläddrar i kalendern och tänker ”inte den veckan och inte den veckan, nähäpp”, och sen är det sommarlov. Jaha.
Vill simma på Iksu, äta på Rost eller det där nya stället på Stora hotellet (?), fika på Pilgatan, promenera på Tomtebo, och Öst på stan, och smygkika på Dragonskolan. Äta middag med Magnus. Allt det kan klämmas in på… 2 dagar? Sen är jag nöjd och kan åka hem igen. ATT det ska vara så svårt att få till.
Hälsningar / Miljöknarkaren

1 kommentar »

  1. Gotthards krog. Är ställe i Stora hotellet.

    Kommentar av skapatochgjort — 4 maj, 2014 @ 14:07 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

