Johanna Lindbäck

23 maj, 2014

Fredag

Filed under: #blogg100,Livet — Johanna @ 11:33

Mitt förortsfik är perfekt på alla sätt och vis, men deras uppkoppling? F***ing losing it. Sitter här och trycker på alla kommandon 10 ggr och bara gaaah.
Jaja.

Igår var det förlagsfest på Rabén. Mat och mingel, mingel och mat. Och margarita – drack ej. Och bjudcigg – rökte ej. Men jag åt en massa bjudlösgodis. Pratade i princip bara med såna jag redan känner pga trött så orkade inte mingla runt. Jag höll mig till dom vanliga. Sen blev jag liksom klubbat trött vid nio eller vad klockan var, så snabbt hemåt. (Känner mig som en broken record ang denna trötthet, ursäkta. Det har bara varit en väldigt hektisk termin.)

I förra inlägget undrade Lisa vad jag ska rösta på. Har redan förtidsröstat och det blev det gamla vanliga som är sossarna. Varför dom? För att jag inte har ägnat oceaner av tid på att sätta mig in i EU-valet och kolla alla partier och agendor. Stäm mig för dåligt medborgarskap i år. Är inte alls en informerad väljare nu, pga det att jag jobbat massor + stressat runt + blivit astrött. Jag orkade inte engagera mig utan gick alltså på the usual. Vi får se hur läget är i riksdagsvalet till hösten. Men dock att jag HAR röstat, och det kan man väl få en poäng för iaf.

Nu lider jag inte bara av en seg uppkoppling utan även av hunger. Frysen bjuder idag på köttbullar med gräddsås. Till det ris som är över från igår. Dagens grönsak blir råriven morot. God spis!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

