Johanna Lindbäck

3 juni, 2014

Tisdag

Filed under: #blogg100,Föreläsningar,Misc — Johanna @ 21:14

Är så dagvill, men idag är det tisdag. Jag vaknade på ett designhotell i Huskvarna. Jo, jag visste att jag var där. Det här är inte början på en berättelse om hur jag köpte knark på Plattan och sen inte minns något förrän… Huskvarna. But I remember it all. Tågresan. Stationen. Incheckningen. Och inget knark någonstans på vägen dit.

Jag bodde i Graffitirummet. Alla rum hade namn, det stod på dörrarna.
Sen hade jag 4 lektioner med skrivövningar på en högstadieskola där i stan.
Det gick bra.

Hoppade på tåget hem. Det gick också bra!!! Var så förberedd på förseningar, men icket. Och åksjuka, icket. Lyssnade på 1,5 avsnitt av Lilla drevet-podden och fnissade lite ibland.

När jag kom hem var det doku om fotbolls-VM 94 på svt.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

