Johanna Lindbäck

22 augusti, 2014

Sigtuna Litteraturfestival

Filed under: Lite ihop,PR — Johanna @ 12:42

Har glömt att säga det på den här bloggen, men imorgon gäller Sigtuna för mig. Kl 11 pratar jag med Erik om ”Lite ihop” och kl 14 är jag på Sigtuna bibliotek och samtalar om hur man gör med läslust, detta trevliga tillstånd som kanske eller kanske inte är nödvändigt. Det beror på ur vilken vinkel man ser det.
Sen är det ett insatt extraprogram också kl 12 som jag absolut ska lyssna på – några gymnasieelever har läst min och Lisas ”Vi måste sluta ses på det här sättet” och de ska prata om den. Som en bokcirkel tror jag? Hursomhelst, SÅÅÅ spännande. Jag är alltså inbjuden att lyssna, jag har inte snyltat mig in. Kommer att sitta där och känna mig smått generad för det gör jag alltid när jag hör andra prata om mina böcker.

Idag letar jag med ljus och lykta efter tillgängliga, intressanta och läsfrämjande personer som ska medverka i nästa podd. Det ena alternativet efter det andra har gått om intet, men kanske kanske har jag en kandidat nu. Jag vet på måndag.
Det här har tagit rätt mycket tid, så att… Håller verkligen tummarna för måndag. Annars blire panik.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

