Johanna Lindbäck

5 september, 2014

Det börjar närma sig slutet för ”Kanske ihop”

Filed under: Kanske ihop — Johanna @ 19:35

Igår hade Lilla Pirat höstfest och förutom att inte alls svepa några tequilas – som jag gjorde förra året, mot bättre vetande – så skedde en pappersbuntsutväxling mellan mig och redaktör C.

IMG_1594Jag fick den satta versionen av ”Kanske ihop”. Senast söndag eftermiddag ska jag mejla in mina ändringar till C. Sen går den till extern korrläsare på måndag och sen är det liksom… tryck. Hoppsan hoppsan. Både ”redan?” och ”äntligen!” om det.

Hade ett möte idag på morgonen och förmiddagen med Sanoma Utbildning som har börjat spela in poddar. Jag var gäst. Kul. Sen lite admin och mejl, och sen efter lunch började jag läsa korret. Var inte alls lika fokuserad som senast på ett biblo utan uppkoppling, men jag har iallafall kommit halvvägs. Ska fortsätta nu.

(Festen igår var givetvis rolig även utan tequilarace. Herregud, det är sååå jobbigt att ha såna. Speciellt dagen innan ens egen releasefest för ”Vi måste sluta ses på det här sättet”. Osmart beslut.)

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

