Johanna Lindbäck

13 september, 2014

Klar? Klar!

Filed under: Kanske ihop — Johanna @ 13:54

Jag fick mejl från redaktören igår om att ”Kanske ihop”-korrläsaren är klar, och några konsekvensbeslut om att sms alltid är kursiva, låttitlar har citattecken, och liknande. Samt den här listan:

måndagskväll, onsdagskväll osv.
såhär/sådär
något/någonting/några
sen/sånt/sån
ojdå
okejdå
godnatt
bodylotion
facebook (ej versal)

Hade jag några invändningar mot det?
Jag typ: are you kidding me? Jag bryr mig inte. Det där blir jättebra. Allt ni säger om denna bok och ändringar i den blir jättejättebra. Sluta mejla mig. Bara tryck skiten.

Nej, det sa jag inte alls, men jag tänker det. Det enda jag vill höra om den nu är att första exet har kommit från trycket. I övrigt, bra bra jättebra whatever.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

