Johanna Lindbäck

15 september, 2014

Vad ska vi göra*?

Filed under: Livet — Johanna @ 12:47

Har INGET att säga idag på grund av det förbannat deppiga valresultatet. Då menar jag inte att alliansen fick lämna över regeringsmakten för det var ju bra, utan jag tänker på framgången för Sveriges numera 3:e största parti.

*Jag vet redan vad vi ska göra. Det vet alla. Det är bara det att det inte alls är lätt och det låter inte klatschigt och det går inte att lösa på en månad. So there.

1 kommentar »

  1. Det är nu vi måste börja diskutera med varandra och slänga färg (relaterat till partierna) bakom oss! Vi måste sluta smutskasta utan diskutera och behandla varandra som människor i diskussionen oavsett hur lite man kanske kan förstå vissa perspektiv! Jag når t.ex. inte mina elever om jag inte diskuterar med dem med respekt och verkligen ser dem och argumenterar mot vissa åsikter på ett respektfullt sätt!

    Kommentar av Elina — 15 september, 2014 @ 18:45 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

