Johanna Lindbäck

26 september, 2014

Bokmässan fredag

Filed under: Ego,Föreläsningar,Frilansliv,läsambassadören,Livet — Johanna @ 18:04

Allt har gått så himla bra!! Har ingen bokpromotion i år – eftersom jag inte hann skriva klart ”Kanske ihop” med släpp innan mässan – utan kör enbart saker som läsambassadör. ”Enbart”. Det har varit typ fullt ställ. Igår: 2 tv-intervjuer, 1 monterprat, 1 samtal på Forskartorget, 1 deltagande i storseminarium, 1 moderator av storseminarium. Idag: 1 monter, 2 grejer på Kulturrådets scen, 1 moderator av storseminarium. PUH.
Man är alltid särskilt nervös inför moderatorsuppdrag och årets har varit lite annorlunda och med större frågor än jag brukar göra, men dom har gått SKITBRA. Jag är verkligen nöjd. Och lättad!!
Det jag hade idag handlade om högläsning och det blev ett så böljande och intressant samtal. Igår hade jag mitt svåraste om läsning som vapen med en intressant men ganska spretig panel, så där var utmaningen att få ihop alla tre. Har lagt ner mycket tid på att förbereda det. Arrangörerna blev jättenöjda, tack och lov.

Nu vila på hotellet och sen middag. Ladda inför morgondagens bara 2 punkter, ett samtal på KURs scen och sen live-poddinspelning på eftermiddagen.

2 kommentarer »

  1. Och besökarna blev också jättenöjda! I alla fall den här! Jag var på seminariet om högläsning, och jag håller med, det blev ett så härligt samtal som flöt fint, kunde lyssnat i 45 minuter till, minst!

    Kommentar av Karin — 27 september, 2014 @ 18:57 | Svara

    • TACK! Jag är så glad för det seminariet!

      Kommentar av Johanna — 29 september, 2014 @ 14:43 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

