Johanna Lindbäck

16 oktober, 2014

Det här? Eller det där? Eller kanske…?

Filed under: Skrivande — Johanna @ 13:21

Med tanke på hur lite skrivtid jag har i höst – typ 1 dag varannan vecka – är det komiskt hur mycket tid jag däremellan lägger på att fundera på vilket projekt jag ska satsa på när den där dagen väl kommer. Oh, ”satsa”. För vi vet ju alla hur mycket ny mark man vinner när man har långa uppehåll och sen ska kasta sig in i och skriva på sin nya bok. Det brukar gå lite trögt. ”Lite.”

1 kommentar »

  1. Känner igen det där, fast jag bara skriver på hobbynivå. Jag tänker och tänker och tänker på vad jag vill satsa på, och sedan när väl skrivtiden finns där, så tar det så enormt mycket tid att starta upp varje gång så att det känns som om man inte kommer någonstans.

    Kommentar av Helena — 17 oktober, 2014 @ 15:31 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

