Johanna Lindbäck

27 oktober, 2014

Host, host, HOST

Filed under: Föreläsningar,Kropp — Johanna @ 17:16

Jag var så fruktansvärt kraxig och hostig och FÖRKYLD idag när jag föreläste. Fick ta 3 pauser där jag tog av mig headsetet och hostade – och inte som lite harklingshosta, utan rejäl hosta. Jesus. Sen kapitulerade jag och började suga på halstabletter trots tanken ”man kan ju inte äta på något medan man föreläser?”, men jo, det var mycket bättre. Rösten höll de två timmarna.
Skrev en text sen, skickade iväg den, och nu ligger jag på sängen och är gaaaanska så trött. Sa jag att jag var förkyld?

Imorgon kl 08.30 är det dags igen. Röst, you can do it.
Jag ska vara jättetyst och jättestillsam hela resten av dagen.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

