Johanna Lindbäck

19 december, 2014

En varg söker sin podd

Filed under: Livet — Johanna @ 22:31

Jag tror det var förra julen jag började lyssna ordentligt på En varg söker sin podd? Jag lyssnade på de två första avsnitten så fort de kom, men de tyckte jag inte var såååå bra så sen blev det inget mer. Förrän flera månader senare. Då = hetslyssning. Och nu ett år senare = helt fast.
Jag lyssnar just nu på nya avsnittet som heter Ingen ska behöva psyka ut. So far, so very good!

Ta det här som ett jultips, menar jag.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

