Johanna Lindbäck

29 januari, 2015

Fläng hit och dit idag

Filed under: Frilansliv,läsambassadören — Johanna @ 17:07

Idag var en flängig dag. Först hemma och göra en ppt på fm, sen in och träna lunchpass (skivstång, SÅ nödvändigt) och sen hem och äta himla snabbt. In igen till Abf-huset där jag träffade Kulturnyheterna för att kommentera att b&uböcker försäljningsökar. Glädjande.
Kanske är med 5 sek i sändningen ikväll.
Nu är det en punkt kvar på dagordningen, har en föreläsning kl 18 på SBI.
Så himla svår tidpunkt matmässigt? Man vill inte äta innan, men ändå är det ju typ föreläsning sen när man vill äta. Jaja. Har ju tex hört talas om detta som kallas korvkiosker.

3 kommentarer »

  1. HEJ. Jag vet inte vart jag bör skriva detta egentligen, så jag gör det här. Välkommen hem. Din bok, din alldeles fantastiska bok som jag läst otaliga gånger. Du älskar ju Sara och Adrian, det gör jag också så himlans mycket, så jag har en idé. Skriv en till Välkommen hem, men använd Adrians perspektiv. Du ANAR inte hur mycket jag, och många andra, hade älskat det. Tänk på det iallafall tycker jag!

    Kommentar av Ellen — 1 februari, 2015 @ 18:58 | Svara

    • Åååh, Sara och Adrian och att du har läst flera gånger, blir så glad av sånt! Kan inte lova att jag kommer skriva mer om Adrian, men som du säger, älskar ju dom så vem vet. (Du har sett extrakapitlet i pocketutgåvan? Det är från hans perspektiv.) Tack!!

      Kommentar av Johanna — 1 februari, 2015 @ 21:14 | Svara

      • Ohja, det är väl lite därför (ganska mycket därför) jag vill ha mer av det! Gaaaah. Ha det gott, Johanna!

        Kommentar av Ellen — 1 februari, 2015 @ 21:27


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

