Johanna Lindbäck

21 februari, 2015

”Och till dig som bor i Stockholm vill vi säga välkommen hem!”

Filed under: Frilansliv,Livet — Johanna @ 12:43

Visst är det så speakerrösten sa på Arlanda Express förr i tiden när tåget rullade in på Centralen? Eller säger de så fortfarande? Jag har inte tänkt på det senaste gångerna jag åkt. Men jag tänkte på det uttalandet igår när jag åkte SJ-tåg från Karlstad och vi närmade oss Årsta och Stockholm. Gud så skönt det var! Jag bara TACK.
Har varit borta hela veckan, och då är det fantastiskt att komma hem. Karlstad i all ära, det är en jättefin stad, men det är inte Stockholm. Och det är inte min lägenhet, säng, kök, mat eller mitt allting.
SÅ skönt att komma hem.

Imorgon ska jag gå på ”Cirkeln”, yeay!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

