Johanna Lindbäck

19 april, 2015

Att läsa och skriva och sen prata om det, det är typ allt jag vill

Filed under: Läsa — Johanna @ 13:16

Igår när jag läste DN såg jag en annons för ett förlag som firar 40 år, och de skulle göra det med en kväll om läsande och skrivande.
GUD. SÅ. HÄRLIGT.
Nu menar jag inte främst att gå på den förlagskvällen (fast det blir säkert jättehärligt för dom som vill det!), utan bara aktiviteterna i stort. Annonsen drog till sig mina ögon flera gånger och jag hajade till varenda gång. En kväll om läsande och skrivande. ÅÅÅH, GE MIG EN SÅN KVÄLL NUUUU! Bokcirklar, skrivarsalonger, skrivarkompisar, bokkompisar. Det blir ju aldrig tråkigt i såna samtal, eller hur?

Min bokcirkel träffades för övrigt i måndags och vi hade läst ”Isidor och Paula” av Ola Nilsson. Skitbra bok. Rekommenderas. Det blev just ett sånt bra samtal.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

