Johanna Lindbäck

30 juni, 2015

Semestersyssla, att kolla försäljningstopplistor

Filed under: Uncategorized — Johanna @ 16:33

Och nu ligger ”Vi måste sluta ses…”-pocketen etta på varsin nätbokhandel i kategorierna kapitelböcker och unga vuxna. Trrrevligt! Det är veckoförsäljningslistor, så stay tuned för nästa vecka! (Eller vi får se. Så kul är det ju inte för andra än mig och Lisa och förlaget att läsa skryt om sånt?) 

En annan semestersyssla är att skriva på ”Jan Svensson”, och det går framåt! 

    

3 kommentarer »

  1. Hej, Elin Gissén här igen, jag vill bara meddela att jag är så otroligt peppad på Jan Svensson. Den här sommaren går jag en skrivarkurs på distans, och en av övningarna vi gör går ut på att bläddra i gamla favoriter och försöka lista ut vad som får dem att funka, så igår kväll började jag bläddra i bokhyllan. Det kan ha slutat med att jag slukade min favorit genom tiderna ”Saker som aldrig händer” ifrån pärm till pärm i stället för att sova, men innan det hann jag ny-läsa slutdelen av ”Kanske ihop” och den är så knasigt bra. Alltså verkligen! Majken är fantastisk, Ivan är fantastiskare, Tessan fin, relationerna är super-väl gestaltade och driver all intrig och det är ett sånt DRAG! Vet inte om jag riktigt kom fram till vad som funkar, men dina 9-12 är så himla rättframma och kärnfulla. Jag har aldrig sett så mycket fram emot en bok som är så långt ifrån min målgrupp. (Förresten, åldersgrupp shmåldersgrupp, kvalitet är genreöverskridande.) Så jobba på, och lycka till!

    Kommentar av elingissen — 30 juni, 2015 @ 19:35 | Svara

    • Den här kommentaren = skriver ut – ramar in – spikar upp på väggen. Precis vad jag behövde nu!! TACK, SNÄLLA DU.
      (Och shit vad kul med skrivarkurs, lycka till!!)

      Kommentar av Johanna — 30 juni, 2015 @ 20:24 | Svara

      • Åh, tack så mycket🙂.

        Kommentar av elingissen — 30 juni, 2015 @ 21:41


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

