Johanna Lindbäck

2 juli, 2015

”Jan Svensson”, vända 2 = klar!

Filed under: Jan Svensson,Livet — Johanna @ 14:32

Skickade in manuset till Erik och min redaktör för 20 minuter sen. Får man säga ”fett najs” i såna lägen? Hoppas, för fett najs!
Nu dröjer det ett par veckor och sen får jag tillbaka det igen med nya synpunkter. Vi har typ 3 vändor kvar, fast den sista är korr och då är det ju bara stavfel och liknande pyttiga saker som ska ändras.

Vad ska jag göra i pausen? Ja, flämta i den extrema värmeböljan i Stockholm antar jag. Träna massa core och skivstång för att inte få ont i ryggen. (Fatta det här, träningen funkar!) Och kanske lite smått börja på nästa skrivprojekt som jag hoppas blir en för jäkla härlig feel good-roman om vuxna och för vuxna.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

