Johanna Lindbäck

9 juli, 2015

Repris på bokmässan?

Filed under: Uncategorized — Johanna @ 15:25

erik-titusson-och-johanna-lindSå här kul hade jag och Erik (min Lilla Pirat-förläggare alltså) augusti förra året när vi pratade ”Lite ihop” på Sigtuna litteraturfestival. I år ska jag inte dit, men på bokmässetorsdagen har jag ett miniseminarium kl 13 om ”Jan Svensson”, och jag tror (hoppas!) Erik är med på det.

Ser i mässplaneraren på Bokmässans sajt att en person har bockat för ”ska gå” på det här seminariet. Det är en början! Jag är alltid orolig att jag ska sitta i en stor sal och bara ha ljudteknikern som publik.

Har fler programpunkter där men allt det kommer sen, närmare september. Fixade ett google doc igår för att inte strula till och dubbelboka något. Alltid den stora skräcken.

(Har så långt hår på bilden också! Nu har jag precis klippt mig. Och har lugg. Det är också fint.)

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

