Johanna Lindbäck

13 juli, 2015

Skyltningar man minns

Filed under: Ego,Kanske ihop,Lite ihop,PR — Johanna @ 11:07

bild(1)Igår strosade jag runt på Akademibokhandeln på Nacka Forum och såg plötsligt det här. JÄVLARS. Det är nog den största skyltningen jag sett av mina böcker?

Reagerade som vanligt med ett bli 1) jättesmickrad och sen direkt 2) jättegenerad ifall någon, kund eller personal, skulle fatta att jag var författaren. Ja, jag blir fortfarande generad över detta möjliga! Men jag var ändå tvungen att 3) fota den. Väldigt diskret såklart. Och sen 4) instagramma det.
Så gör man 2015.

1 kommentar »

  1. Såklart! Snyggt.

    Kommentar av Manuskt — 14 juli, 2015 @ 08:34 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

