Johanna Lindbäck

17 juli, 2015

Vi möts igen JS och vuxen 

Filed under: Jan Svensson,Skrivande — Johanna @ 15:10

På måndag får jag tillbaka ”Jan Svensson” med kommentarer. PEPPEN!!! Det är den manusvändan jag gillar så himla mycket. Bara beta av sida efter sida och fixa till allt enligt instruktion. 

Fram tills dess får jag skriva lite mer på vuxenboken jag har börjat på. Igen. Har börjat på samma förr och lagt bort, men nu vill jag att det ska bli nästa projekt efter JS. Har haft flyt med den senaste dagarna, efter inledande sedvanlig prestationsångest a la ”hur ÄR vuxna? Det vet ju inte JAG” osv. Men sen lossnade det. 

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

