Johanna Lindbäck

21 augusti, 2015

Blah blah blah…

Filed under: Livet — Johanna @ 14:03

Här har vi en människa med liten blogglust. Liten skrivlust överhuvudtaget just nu. Men jag kämpar på.
Sen sist:
1) ”Jan Svensson” är hos extern korrläsare. Boken hade redan fått 6 reservationer på Sthlms bibblo när jag kollade igår!
2) Det var förlagsfest på Lilla Pirat i onsdags. Kul!
3) Jag har tittat på en frilansplats.
4) Fått allmän jobb/höst-ångest pga slutar med läsambassadörs och vad ska jag göra nu då??
5) Köpte för första gången ett PIZZAKIT på affären idag.
6) Ähh… jag vet inte. Listar man pizzakitsinköp har man väl inte så mycket att säga?

Tillägg.
7) Nu lyssnar jag på min näst sista Läs för livet-podd som jag spelade in i onsdags. Håller gästen hemlig lite till, men bra när det blir så intressant som man hoppas innan samtalet. En teaser, varsågod.

4 kommentarer »

  1. Tycker, helt allvarligt, att samtligt ovan är högintressant. Köpte till exempel OCKSÅ mitt livs första pizzakit häromdagen!!!

    Kommentar av Lisa — 21 augusti, 2015 @ 21:57 | Svara

    • Och vilken uppfinning pizzakitet är! Hade önskat mig lite mer sås pga är en sås-människa men annars 5 av 5 stekspadar i betyg.

      Kommentar av Johanna — 22 augusti, 2015 @ 08:49 | Svara

  2. Är du fortfarande lärare eller kör du författarsvängen + annat på heltid nu?

    Kommentar av M — 21 augusti, 2015 @ 23:15 | Svara

    • Jag är frilansande sen 3 år, så gör olika författarbesök i skolor (oftast) men har ingen lärartjänst. Skriver ju också givetvis.

      Kommentar av Johanna — 22 augusti, 2015 @ 08:50 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

