Johanna Lindbäck

3 november, 2015

Uppstigning kl 04.18

Filed under: Skrivande — Johanna @ 11:17

Då vaknade jag inatt, och tänkte på BOKEN. Shit, när jag vaknar mitt i natten för att göra det, då är det igång.
Sen kunde jag inte riktigt somna om fast jag kämpade på. Promenerade in till kontoret så småningom och var ändå här klockan 8. (Det tar cirka en timme att gå, fuskade med buss genom Söder sista biten.) Himla skön start. Älskar att gå och tänka på bok, eller springa och tänka på bok för den delen.
Nu sitter jag med torgvantarna på, kallt kontor!, och skriver.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

