Johanna Lindbäck

12 januari, 2016

En tisdag i januari

Filed under: lektörsläsning,Livet — Johanna @ 15:22

Hör och häpna, det visade sig att jag hade EN TILL omskrivning av första kapitlet i mig. Men nu är den gjord. Om någon jämförde det senaste första kap med det för en månad sen skulle man inte hitta så många skillnader… men jag antar att det var en resa jag behövde göra då. I helgen åkte jag tex till Söderköping och skrev om det.
Där var det afternoon tea, lite bubbelpool, god middag, sista halvan av ”Crazy, stupid love” på tv, god frukost och däremellan massa prat, skriv och prat om skriv. Skitmysigt!! Och uttröttande. Var helt slut när jag kom hem i söndags, fattar inte av vad.

Just nu har jag just skrivit klart ett lektörsomdöme på barnboksmanus och mejlat iväg. En snygg övergång till denna reklam: jag lektörsläser manus om du vill få en utomståendes uppfattning + förslag på hur det kan bli bättre. Inte bilderböcker, men allt uppåt. Barn, ungdom, vuxen. Mejla enlitenchock /snabel-a/ gmail.com för prisuppgifter.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

