Johanna Lindbäck

16 januari, 2016

Senaste dygnets besatthet: Adeles carpool karaoke

Filed under: Livet — Johanna @ 12:36

Den här grejen är så fantastisk på så många sätt. En superhärlig människa, James Corden, åker runt i sin bil och sjunger och sittdansar med olika stjärnor. Resultaten varierar, och det beror helt på hur mycket stjärnorna själva bjuder på. En del är stiffa och/eller astråkiga, andra är UNDERBARA. Tex Adele. Hon och James Corden är den bästa bästa bästa kombinationen!! Jag vill inte avslöja hur många gånger jag kollat dessa 15 min sen igår, men… det är ett sånt totalt lyckopiller!

3 kommentarer »

  1. Riktigt skön stämning i den bilen!😀

    Kommentar av llonglivelife — 17 januari, 2016 @ 19:06 | Svara

  2. Jepp! Jag tvingade min familj att kolla på klippet under frukosten häromdagen.

    Kommentar av /carina — 18 januari, 2016 @ 20:50 | Svara

    • Men hur många gånger kollade ni? Hahaha.

      Kommentar av Johanna — 20 januari, 2016 @ 18:31 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

