Johanna Lindbäck

16 juni, 2016

Sista dagen i kickstarterkampanjen

Filed under: Business,Kropp — Johanna @ 09:53

Idag slutar jag tjata om Bladen brinner-kickstartern överallt för vid midnatt ikväll tar den slut. Om man tänkt skänka lite pengar och få tygpåse eller gå på releasefest men inte kommit till skott än, agera snabbt!

In other news regnar det i Stockholm idag, och jag morgonsimmade på Eriksdals. Ute. Efter att jag förra året missat att utebadet öppnat (och innebassängen därmed var stängd till kl 09) och jag fick köra min utesimpremiär i +4, iskall snålblåst och regn, har jag verkligen gillat att simma i dåligt väder. Den dagen förra året blev nämligen helt magisk. Bassängvattnet ångade! Så fort man bara stålsatt sig för att gå/småspringa från omklädningsrummet bort till bassängen, var det underbart. Det kändes som ett japanskt bad på något sätt, att glida ner i en sagobassägn omgiven av vitt fluff. Givetvis var det inte så mycket folk heller den morgonen. Idag var det fler, och ingen ånga för varmare i luften, men skönt ändå.

Okej. Men Bladen brinner, hörni? Stötta en superduperbra kommande podd! TACK!!! Over and out / Tjataren

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

