Johanna Lindbäck

7 juli, 2016

Skriver på här

Filed under: Skrivande — Johanna @ 11:29

Känns som jag har tänkt ”jag är SÅ nära slutet i boken nu!” i tre månader, men ja, jag tror att jag är nära slutet även nu. Kanske stämmer det. Håller iallafall på att skriva för fullt, och när en förhoppning om att nå målet under nästa vecka. Då kommer de sista kapitlen behöva utvecklas mer, fluffas och snyggas till, men det är en komplett handling. Håll tummarna? Är nämligen ganska trött på den nu. Som man blir. MEN JAG KÄMPAR PÅ.
Hade precis en frukosttträff med min förläggare som handlade om annat, men självklart pratade vi även lite om boken, det måste vi ju. Och man tar all pepp och boost man kommer över, right? Right. Så jag åker hem och kämpar vidare.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

