Johanna Lindbäck

19 augusti, 2016

En snabb vecka

Filed under: Kropp,Misc — Johanna @ 13:23

Att en vecka kan gå så snabbt. Sitter på samma fik som förra fredagen, skriver dock inte på min präst-historia, utan jobbar lite med annat. Igår hade vi Bladen brinner-produktionsmöte från kl 12 och hela eftermiddagen, idag gjorde jag min första intervju* för BB. Och måndag till onsdag var jag på mitt ”riktiga” jobb. De senaste fem dagarna har gått i ett huj med jobb och mer annat jobb. På grund av det, världens tråkigaste uppdatering här. Det har dessutom blivit höstkallt på en gång, och jag har ont i nacken. Usch.

* Inklusive att montera upp en liten ljudutrustning helt själv. Gör vågen, please.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

