Johanna Lindbäck

3 januari, 2017

Hej från kontoret!

Filed under: Frilansliv,Kropp — Johanna @ 10:07

bild-2017-01-03-kl-08-37Eftersom det är JANUARI 2017 nu så är jag på mitt frilanskontor, tjohooo! Har haft en jättehektisk höst för att jag råkade få alldeles för mycket jobb, och insåg efter ett tag att jag var tvungen att skära ner och strukturera om för annars skulle det bli Väggen, den omtalade. Den nedskärningen började 1 jan, och från och med nu kommer allt förhoppningsvis bli mer rimligt och hanterbart. Även inkludera saker som bra sömn, träning, fritid, orka vara lite social, och den stora bonusen att hinna vara på mitt frilanskontor. Idag har jag återvänt dit. Var så himla skönt att åka in, sitta på bussen sista sträckan och titta på den blå, fina himlen med det vackra ljuset, och på Söder, och som bara ”åh, det fiket vill jag ju gå på sen!” och ”gud, vad jag gillar Söder ändå” och så vidare. God matlåda och allt har jag med också idag. Och nu ska jag skriva bok.

Gott nytt år från Happy camper! (Borde le på bilden, I know, men det var så svårt. Jag ÄR glad även om jag ser skitseriös ut.)

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

