Johanna Lindbäck

10 januari, 2017

Podden, kontoret, boken och ”Skam”

Filed under: Bladen brinner,Livet,Skrivande — Johanna @ 17:33

evakTisdag!
Först spela in en intervju för kommande Bladen brinner. Sen till kontoret och skriva bok. Och lyssna på Skam-soundtrack, och kolla ett par favoritscener i skrivpauserna, och prata om Skam med de andra på lunchen.
Besatt? Jepp.
Jag gillade säsong 1 och 2, men de har INGET på 3:an. Den är magisk.
Och han som spelar Isak? Kan inte förstå hur bra skådis han är.
3:an är det bästa jag sett på teve på jag vet inte hur länge.

Om jag snor saker ur den till min bok? Allt jag kan!

2 kommentarer »

  1. Alltså, ja!!! Såg precis ut säsong 3 (har medvetet dragit på det) och GODE GUD så bra det var!! Och så kommer de förfärliga nyheterna om att det inte ska visas mer i Sverige! Men vi lever i en tid då det fanimej måste gå att hacka sig in och titta på helnorsk variant (och i mitt fall då missa hälften av replikerna)

    Kommentar av Elin Säfström — 16 januari, 2017 @ 14:19 | Svara

    • Kommer inte säsong 4 på svensk tv samtidigt som på norsk åker jag till Oslo på en Kolla på SKAM-helg. Ferdig!

      Kommentar av Johanna — 22 januari, 2017 @ 19:04 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

