Johanna Lindbäck

22 januari, 2017

En vecka till bokdeadline

Filed under: Föreläsningar,Karta för förälskade,Kreativitet,Läsa — Johanna @ 19:01

Jag har varit i Luleå några dagar på en gymnasieskola där jag hade skrivworkshops inför en novelltävling, och på ett föräldramöte på en annan skola där jag pratade om läsning. (Det blev ett lokalnyhets-teve-inslag om det.) Däremellan har jag suttit på kaféer och bibblan och hetsskrivit på boken. En vecka till deadline. Det är då man går på affären och köper en massa Cola och godis och choklad och bara KÄMPA PÅ. KOM IGEN. JOBBA. Och allt annat peppigt man nu eventuellt säger till sig själv. Bla bla bla. Nu fortsätter jag.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

