Johanna Lindbäck

1 mars, 2017

Dagens kontor: Lidingö-bibblan

Filed under: Bladen brinner — Johanna @ 14:21

Jag intervjuade Ulf Stark där i en timme idag och DET BLEV SÅ BRA.

Vi pratade om skrivande och resultatet ska komma i Bladen brinner-podden sen. Det blev preciiiiis ett sånt samtal som jag hoppades. Gick därifrån och älskade livet och att jag får göra podd, prata med skitintressanta människor om saker jag tycker är superintressanta, och att jag får skriva böcker, och att allt det är mitt jobb!!!, och för att det är sol och mars och gud vet allt. Tacksam för allt detta pga en timmes jättehärligt samtal!

Lyssna på Bladen brinner här. Det finns 10 avsnitt att gå loss på!

3 kommentarer »

  1. Jag brukar lyssna på Bladen brinner på vägen till jobbet, superbra podd! Gillade verkligen avsnitt 9, har inte hunnit lyssna på avsnitt 10 än 🙂

    Kommentar av Bokstund — 1 mars, 2017 @ 20:16 | Svara

    • Åh, vad kul! Tack!! Jag gillar ju alla avsnitt, men 10:an blev lite extra bra – kanske för att jag fick knöka in mitt favoritämne SKAM, haha – så hoppas du gillar det när du lyssnar sen!

      Kommentar av Johanna Lindbäck — 2 mars, 2017 @ 17:08 | Svara

      • Åh SKAM ❤️ Det ska bli spännande!

        Kommentar av Bokstund — 2 mars, 2017 @ 21:46


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

