Johanna Lindbäck

3 mars, 2017

Vårbok -> höstbok

Filed under: Karta för förälskade — Johanna @ 11:35

img_0255Såg idag att nätbokhandlarna hade uppdaterat sin släppinfo om kommande boken.
För första gången i mitt liv har jag fått byta lista eftersom jag inte (verkligen inte) är färdig i tid. ”Karta för förälskade och andra vilsna” kommer ut efter sommaren istället för innan.
Så kan det gå.

Jag har därmed fått en månad till på mig att skriva klart, och göra det bra, så nu jävlar. Nu ska det bli så. Det är ju aldrig en idealisk situation att skjuta upp en bok när arbetet med den är planerat på förlaget, all insäljning till bokhandlarna redan är gjord, med mera med mera, meeen … jag har haft för mycket att göra senaste året. Det är den enkla / svåra förklaringen.

3 kommentarer »

  1. Men det var väl ändå rätt skönt, kan jag tro. Och vi som väntar på något gott kan vänta lite till.

    Kommentar av Elin Säfström — 4 mars, 2017 @ 16:46 | Svara

  2. Den som väntar på något gott som det heter! 🙂

    Kommentar av Sincerely Johanna — 5 mars, 2017 @ 20:55 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

