Johanna Lindbäck

27 juli, 2017

Dagens regeringskris, manus och outfit

Filed under: Karta för förälskade,Livet,Skrivande — Johanna @ 10:26

Här sitter (står) jag på kontoret igen och väntar in Löfvens presskonferens kl 10.45. Ja, eller jag är ju allra mest här för att jobba på mitt manus, men nu är det snart dags för pk. Kan vi få slippa extraval?

Manuset: fick tillbaka det i söndags, har nu en vecka på mig att jobba igenom. Tack och lov hade min redaktör Caroline inte alls så många synpunkter utan tyckte tvärtom att jag fixat till mycket i förra vändan. Puh! Jobbar mest med att göra småändringar nu, eller fina fördjupningar, eller att få till lite mer skärpa här och där.

Klänningen: har ägt den här i kanske … tolv år? Eller tretton. Det är en Nanso, och jag tyckte den var dyr när jag köpte den, men jeez, om man skulle räkna ut Pris Per Användning? Det är min hands down allra bästa sommarklänning, jag har den heeela tiden. Köpte en likadan fast blå ett par år efter den här bruna, och använder den svinmycket också.
(Också angående kvalitet och pris såklart, att dom håller så himla länge och i så många tvättar.?

Mer om outfiten: nagellack! Ser ni? Special, special. Det är Opi färg Miami beet. (Man kan klicka på bilden för större.)

2 kommentarer »

  1. Oerhört spännanade att lyssna till presskonferensen. Snygg klänning! Vill minnas att det är en härlig och bra kvalitet (jobbade en del i Finland och fingrade ofta på Nansos utbud).

    Kommentar av MarveW — 27 juli, 2017 @ 11:25 | Svara

    • Det var mkt spännande! Och Löfven var så effektfullt arg, tycker jag, så hoppas det blir lite lugnare nu.

      Det är en stor sorg att Nanso slutade med den yngre delen i sin kollektion!

      Kommentar av Johanna — 27 juli, 2017 @ 11:27 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

