Johanna Lindbäck

29 september, 2013

Hemma från Läsambassadörs/Bokmässan 2013

Filed under: Livet — Johanna @ 18:00

tillkannagivandet_402
Hello! Jag har blivit Läsambassadör! Har vetat om det sen i slutet av maj, men det tillkännagjordes i torsdags på bokmässan. Och sen dess har det varit FULL RULLE. Jag åkte hem igårkväll och idag känner jag mig helt jetlaggad. SÅ trött. Ska berätta mer om allt sen, men tills dess: tack tack tack till alla som kommit fram och grattat, eller mejlat, eller twittrat, eller instagrammat, eller messat! Har fått en flygande start med det här stora stödet och det känns helt otroligt bra!
Och imorgon är det måndag och då ska jag börja komma på VAD jag ska göra mer exakt under mina 2 Läsambassadörsår.

Bildkälla.

9 kommentarer »

  1. Grattis och lycka till med tiden som läsambassadör!!!

    Kommentar av Sofia Johansson — 29 september, 2013 @ 21:00 | Svara

  2. Grattis! Och all lycka till!

    Kommentar av Hermia — 29 september, 2013 @ 21:40 | Svara

  3. Grattis till den fina utnämningen!

    Kommentar av Manuskt — 30 september, 2013 @ 12:53 | Svara

  4. Tillkännagavs.(Förlåt)

    Kommentar av Johan — 30 september, 2013 @ 22:54 | Svara

  5. Johanna, tack, det var ljuvligt. Stort grattis, så välförtjänt.
    Detta att folk stoppade MIG i vimlet och ba’
    ”Din kompis Johanna, har du HÖRT?!”

    Kommentar av Amanda (Alla har en bok) — 1 oktober, 2013 @ 00:34 | Svara

    • DET är ju coolt! Men du, vi glömde ju (läs: hann inte) ta ny gruppbild! Vi har fortf den på bistra jag med armarna i kors.

      Kommentar av Johanna — 2 oktober, 2013 @ 21:54 | Svara

  6. Men ÅH så fint! Det är ju helt perfekt att det är du! Jättelikt supermegagrattis!

    Kommentar av Mia — 1 oktober, 2013 @ 20:12 | Svara

  7. […] här är finfina nyheter, hör ni: Johanna Lindbäck är Sveriges nya läsambassadör! Jag är så glad, av flera skäl: För det första är det ett så angeläget initiativ att utse […]

    Pingback av Johanna Lindbäck är Sveriges nya läsambassadör | Klassrum 33 — 1 oktober, 2013 @ 20:32 | Svara

  8. Tack tack hörni!! Himla fint med stödet!

    Kommentar av Johanna — 2 oktober, 2013 @ 21:52 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

