Johanna Lindbäck

19 november, 2014

Lomma bibliotek den 27 nov

Filed under: Föreläsningar — Johanna @ 16:34

Då är jag där och pratar på bibblan kl 19, öppet för alla men biljett måste hämtas. För folk under 22 år är det gratis, för folk över kostar det 50 kr. Jag kommer prata om läsning, lite om skrivande och egna böcker.

Alltid så nervös att ingen ska komma på såna här publika, öppna grejer för det blir så pinsamt för personalen (som blir jättebesvärad och ursäktande). Hittills har det alltid kommit folk, så jag hoppas på Lomma också!

1 kommentar »

  1. Kontakta mig !!! En av mina klasser började läsa din bok i veckan.
    Vi ska arbeta med den nu i nov-dec. Hur kommer jag i kontakt med dig?

    Kommentar av Charlotte — 27 november, 2014 @ 00:09 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

