Johanna Lindbäck

9 mars, 2015

For en nydelig dag!

Filed under: Livet — Johanna @ 17:02

Översättning: vilken härlig dag!
Jag har läst så mycket norska i helgen att jag har börjat tänka … Nej, det har jag inte. Men en mening kan jag tänka på norska.

Var och sprang i skogen imorse. Superlugnt tempo. Älskar ju att springa. Speciellt I SOLEN.
Satt och skrev på min bok före och efter träningen.
Åt lunch hemma.
Läste lite bok på balkongen I SOLEN.
Körde igång tvätt.
Tog en promenad medan 60 graders spann på. I SOLEN.
Kom in och började mejla och fixa. INTE i solen.
Men ändå. Mycket härlig dag!!!

2 kommentarer »

  1. Hej! Ville bara säga tack för dina böcker som varit till stor hjälp för att ta sig igenom alla regniga, ensamma eller febriga dagar. Avslutade just Välkommen hem, och insåg att du har motbevisat mina teorier om att vuxna inte kommer ihåg hur det känns att vara tonåring.

    Kommentar av Alva — 9 mars, 2015 @ 19:53 | Svara

    • Tack själv! Det är alltid roligt att få höra sånt, men speciellt på skrivdagar då det har gått segt och varit tråkigt. Typ idag. Så fint med en sån här kommentar då!

      Kommentar av Johanna — 10 mars, 2015 @ 22:18 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

