Johanna Lindbäck

27 augusti, 2015

Roligt / mindre roligt

Filed under: Jan Svensson,Kropp,Livet — Johanna @ 07:03

Roligt: ”Jan Svensson” är klar. När jag inte fått några korr-frågor på 48 timmar vågade jag mejla redaktören och fråga om det var så, och hon svarade att JA. KLAR.
Halleluja.
Bok nummer 10. Galet! (En liten chock, Min typ brorsa, Tänk om det där är jag, Saker som aldrig händer, Välkommen hem, Som om jag frågat, Vi måste sluta ses på det här sättet, Lite ihop, Kanske ihop, Jan Svensson.)

Mindre roligt: har fått jättejätteont i halsen. Vaknade mitt i natten pga så ont så kunde inte svälja, och fick desperat riva fram några halstabletter ur ett skåp. Tänker nu tillbringa dagen med en kopp ljummet te inom armlängds avstånd.

5 kommentarer »

  1. Då får du ta dig tid att ta det lugnt nu då. Grattis till boken!

    Kommentar av nathaliesjogren — 27 augusti, 2015 @ 10:01 | Svara

  2. Bok nummer 10! Och vilka bra böcker🙂 Ska bli spännande att lära känna Jan. Krya på dig!

    Kommentar av Ann-Charlotte — 27 augusti, 2015 @ 10:41 | Svara

  3. Tack!! (Är fortf förkyld. Men jag kämpar på. Förstår att ni alla undrade så varsågod för info.)

    Kommentar av JohannaL — 28 augusti, 2015 @ 10:35 | Svara

  4. Kommer boken att finnas för signering på bokmässan? (hoppas hoppas!)

    Kommentar av Christina — 1 september, 2015 @ 10:17 | Svara

    • Ja, det är planen! Den ska dit direkt från trycket så in shallah osv. Jag har seminarium / är hos Lilla Pirat vid ngr tillfällen under tor och fre.

      Kommentar av Johanna — 1 september, 2015 @ 14:16 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

